Sol og skygge NN ⚪ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ Se alle bilder, videoer, lydklipp, vedleggAFROJAZZ På denne konserten vil de få høyre musikk og små forteljingar som er baserte på Ivans pågåande studium av afrikansk tradisjonsmusikk. Musikken kombinerer ulike stilartar frå det vestlege og sørlege Afrika. Viktige element i konserten vil vere den funky bassisten Jose Tomas og perkusjonisten Sidiki Camara, som bl.a. bidreg med å spele djembe, doundouns og talking drum. Men afrikansk musikk er ikkje berre tradisjonell. Den er også oppdatert, blanda opp på nye måtar og i stadig utvikling. Improvisasjon - det å kunne spele solo på sparket og finne på musikk i farta - står sentralt i all jazzmusikk, og er like viktig i afrojazz. Medan vestleg jazz ofte hentar referansar i europeisk og amerikansk musikk, så har den sørafrikanske jazzen andre og gjerne lokale inspirasjonskjelder. Kan de høyre nokre skilnader og fellestrekk? LærerveiledningSØR-AFRIKA – MUSIKK, GEOGRAFI OG SAMFUNNSFAG Fleire av konsertane som kjem til skulen tek føre seg ein musikksjanger frå eit særskilt land. Dette ”Bruk konserten”-opplegget høver i fram- eller etterkant av slike konsertar, der instrumenta, musikkstilen eller sjølve landet kan nyttast som ramme for ein undervisningstime. FAG: Musikk, geografi og/eller samfunnsfag Innhaldet i konserten kan gje eit grunnlag for samtale om ulike instrument og kulturelle tradisjonar frå Sør-Afrika. Kva instrument nyttar musikarane?
Kor på kartet ligg Sør-Afrika? Kva heiter hovudstaden? Kva produserer særleg landet? Kor mange menneske bur i landet?
Elevane vert kjende med ulike afrikanske instrument og musikksjangrar under konserten, og har ein felles samtale i etterkant av konserten. Om utøvere og produsenter
Om kunstner / utøver / gruppeMedvirkende
Multimedia og vedlegg | Musikk / Jazz/blues Trinn: 8 - 10 Praktisk informasjon Programlengde 40 minutter Maks publikumsantall 200 Bærehjelp fire elever, før og etter konserten Oppriggingstid 50 min. Nedriggingstid 30 min. Arrangører Arrangert av: Rikskonsertene Produsent: Medvirkende
|