Trekkspel på tur ⚪ ⚫ Se alle bilder, videoer, lydklipp, vedleggMed knappar, rader og belg LærerveiledningPRAKTISK KONSERTFØREBUING Bruk konsertenDet finst kanskje nokon i personalet eller blant elevane som speler trekkspel og kan ta med seg spelet på skolen ein dag? Dersom det finst elevar som speler trekkspel, kan dei ta kontakt med musikarane i god tid før konserten begynner. Kanskje nokon kan få komme opp og spele litt sjølv på konserten? Eller prøve treradaren dei har med seg (knappespel, norsk system)? Du kan lese meir om trekkspel her: www.trekkspill.no Om utøvere og produsenter
Om kunstner / utøver / gruppeLars Røyseng kjem frå Bærum, og begynte å spele akkordeon som 8-åring i den lokale musikkskolen. Etter mange år på skolebenken tok han avsluttande eksamen ved Noregs musikkhøgskole i 2002. Lars er no lærar ved Kulturskolen i Sandefjord, frilansmusikar og dirigent. Han har også jobba ein del som teatermusikar, og har vore instruktør på seminar for trekkspelarar. Stian Aase kjem frå Sotra, og akkurat som Lars begynte han i musikkskole og enda opp med eksamen frå Noregs musikkhøgskole i 2002. Stian er for tida lærar ved Kulturskolen i Ås og frilansmusikar innan klassisk musikk og folkemusikk. Han har gjort fleire turnear for Musikk i Nordland og Rikskonsertane og vore teatermusikar og instruktør på seminar. Lars og Stian begynte å spele saman på Musikkhøgskolen, og har vunne fleire prisar for det flotte spelet sitt - både som solistar og duo - i konkurransar i Noreg, Italia og Tyskland. For meir informasjon om musikarane sjå www.duojupiter.com. Medvirkende
Multimedia og vedlegg | Musikk Trinn: 1 - 7 Praktisk informasjon Programlengde 45 min Maks publikumsantall 150 Maks antall fremføringer per dag 3 Oppriggingstid 30 min. Nedriggingstid 25 min. Strøm 1 el. uttak, 16 A Merknad om publikumsplassering Musikarane nyttar langveggen. Elevene sit i amfi bygd opp av matter, benker og stolar. Formidlingssituasjonen blir som regel styrkja av at lærarane sit saman med elevane. Arrangører Arrangert av: Rikskonsertene Medvirkende
|